Klachten
Klachten
Heb je een klacht of is er iets niet helemaal naar wens, laat het ons weten.
Stuur een e-mail met de klacht naar [email protected] en we zullen de klacht zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 5 werkdagen in behandeling nemen en er alles aan doen om de klacht zo snel mogelijk op te lossen.
Wij zijn aangesloten bij Webwinkelkeur en bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden, kun je je melden tot Webwinkelkeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen.
Je kunt het Webwinkelkeur lidmaatschap controleren via deze link:
https://www.webwinkelkeur.nl/ledenlijst/.
Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden heb je de mogelijkheid om je klacht te laten behandelen door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie.